22 March, 2011

Selagi masih ada hayatku..

    

       
Aku bersyukur kerana dikurniakan dirimu sbg kekasihku

kau membina bahagia bersamaku

dan aku di sini bersamamu..


Kini aku ingin kau tahu

kau telah membuka pintu hatiku

aku sering berfikir cinta itu mengelirukan

tetapi semua itu berubah bila kau hadir...


Selagi masih ada hayatku..

aku akan sentiasa bersamamu

aku akan sentiasa disisimu, jujur dan setia

sehingga akhir hayatku....

aku akan mencintaimu...terus menyintaimu....



Selagi masih ada hayatku

selagi ada siang dan malam

aku bersyukur kerana dibukakan mata hatiku

kini dan selama-lamanya...


aku akan sentiasa bersamamu

aku bahagia bila memikirkan dirimu

aku berdoa agar segala usaha kita diberkati

kaulah teman dan kekuatan bagiku...


dan aku berdoa agar kita bersama selama-lamanya

kini aku mencari kekuatan diriku

segalanya berubah apabila kau hadir...


jauh di sudut hatiku, aku tahu...

kini kau disisiku..

aku rasakan kekuatan cinta itu

dan aku tidak meraguinya..

bahawa aku akan mencintaimu selama-lamanya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...