04 April, 2011

Today is my birthday..yee..yeee..

Happy birthday to me..happy birthday to me... udah2 le tu. mengalahkan budak kecik le plk. Sedarlah diri tu dah makin tua. dah tuaaa???  gulpppp! (telan air liuq). Umur..? apa yang ada pada angka, yang penting hati sentiasa muda kan..kan..hehe

Bila mengingatkan hari2 yang semakin berusia risau plk. Banyak lagi yang tak tercapai dalam hidup ini. Walau apa pun saya sangat-sangat bersyukur dengan segala kurnian Allah untukku..syukur yang tidak dapat aku lahirkan hanya dengan kata-kata...sama ada nikmat atau ujian ..aku tahu Allah Maha Mengasihi hamba-hambaNya..

Kepada suamiku...terima kasih sayang..kena memberiku kebahagiaan..terima kasih kerana mengambil berat..sentiasa bertolak ansur, memberi sokongan, memahami tugasku ..terima kasih untuk perjalanan sebuah cinta yang tulus...

Kepada ayahanda dan bonda tercinta, terima kasih yang tak terhingga kerana sanggup berkorban segalanya untuk mendidik dan membimbing diriku sehingga menjadi seperti sekarang ini. Semoga Tuhan masih memberiku ruang dan peluang untuk membalas jasa-jasa kalian..

Kepada mak mertua dan adik-adik ipar, terima kasih kerana sudi menerima diriku seikhlas hati..
Buat teman-teman semua, tanpa kalian rasanya hidup ini sungguh sunyi dan sepi..
Buat semua pelajarku, terima kasih kerana sudi menerima secebis ilmu yang kucurahkan. Semoga kalian akan terus berjaya dan menjadi anak-anak kebanggaan keluarga.

Semoga Allah mempermudahkan segala urusanku di dunia mahupun di akhirat kelak..Semoga syurga itu menjadi tempat terakhir yang abadi untuk kita semua...Amin..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...