03 June, 2011

Sungai Lui by Aizat

Pertama kali mendengar lagu ni hati duk tertanya-tanya siapalah empunya suara ni..mendayu-dayu dan cukup menenangkan. Setelah sekian lama, semalam tengok Aizat nyanyi lagu ni..lagu Aizat rupanya, patutlah sedap. Selama ini ingat penyanyi dari Indonesia..tertinggal kereta api  betul la..hahaha. Sorry Aizat..bukan salah sy ye( tak nak ngaku tu..)..suara Aizat lain sikit bila nyanyi lagu ni. Apa pun lagu ni mmg 'the best'. So. layannnnnn...


video


 Sungai Lui_Aizat

Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini


4 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

sungai lui tu tajuk lagu dia ker..? peliknyaa...

niey_muhaini said...

a'aa..izan. tajuk lagu Sungai lui. Bersempena dgn dgn nama Sungau Lui kt Hulu Langat tu.
Menurut Aizat,dia dapat ilham nama ni dari kawan karibnya yg brasal dr sana..;)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

lagu aizat ni byk best kan....:))

niey_muhaini said...

hai ayu..
walaupn bkn pminat setia tp lagu2 aizat byk yg best.dia bijak mgolah idea..blh pg jauh ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...